Męskie Granie 2014 zagra w Krakowie!

4 lipca 2014 20:01
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Artur Rojek, Behemoth, BRODKA, Jamal, SKUBAS oraz trio Trzaska Budzyński Jacaszek – to tylko część doskonałych artystów, którzy wystąpią na pierwszym koncercie w ramach Męskiego Grania 2014. Już 12 lipca w Ogrodach Muzeum Archeologicznego wystartuje trasa koncertowa, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec.

Męskie Granie to projekt, który wciąż ewoluuje, każdorazowo zaskakując nowymi elementami. W tym roku zaproszeni muzycy ponownie będą eksperymentować z odmiennymi gatunkami, konwencjami i stylami. Każdy z nich stanie również przed wyjątkowym zadaniem – na nowo zinterpretuje utwór, który wywarł największy wpływ na jego twórczość. Po swoje muzyczne inspiracje sięgną m.in. Artur Rojek, światowej sławy heavy metalowy skład – Behemoth oraz BRODKA, która pojawi się później także gościnnie podczas występu SKUBASA. Poza tym, dla zebranych gości zagrają uwielbiający nieoczywiste muzyczne połączenia zespół Jamal oraz trio Trzaska Budzyński Jacaszek z projektem Rimbaud. Przed słuchaczami stanie również zwycięzca Nowego Męskiego Grania, którego poznamy już 5 lipca.

Na zakończenie koncertu w Ogrodach Muzeum Archeologicznego wystąpi Męskie Granie Orkiestra – zespół utworzony specjalnie na tegoroczną trasę koncertową. Złożona z dziesięciu wyjątkowych muzyków supergrupa wymyka się wszystkim schematom, stanowiąc synergię osobowości, talentu i wrażliwości jej członków. Już 12 lipca zespół zinterpretuje legendarne utwory polskiej sceny muzycznej. W Krakowie Męskie Granie Orkiestra wspierać będą SKUBAS oraz Tomasz Budzyński.

Doskonałej muzyce towarzyszyć będzie także wyjątkowa oprawa multimedialna. Tegoroczna scena będzie bardzo innowacyjna. Otaczające ją białe ekrany po zachodzie słońca staną się powierzchnią, na której wyświetlane będą niezwykłe projekcje. Reżyserem koncertów w ramach tegorocznej trasy został Kobas – doskonały scenograf, fotograf oraz autor filmów. O scenografię wydarzenia zadba natomiast jeden z najwybitniejszych polskich designerów – Robert Majkut, a o oprawę świetlną – uznany fotograf – Jan Holoubek.

„Krakowska odsłona Męskiego Grania jest zawsze wyjątkowa. W tym roku wracamy do Ogrodów Muzeum Archeologicznego, gdzie w niezwykłym otoczeniu zaprezentują się doskonali polscy artyści. Na krakowskiej scenie po raz pierwszy koncertowy program zaprezentuje Męskie Granie Orkiestra. Ten występ z pewnością na długo pozostanie w pamięci” – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec.

Na koncercie prowadzona będzie akcja „18+” promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i sprzedaży piwa wyłącznie osobom pełnoletnim.

Więcej o Męskim Graniu na: www.meskiegranie.pl

Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

***

Żywiec to jedna z największych marek w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006  roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.

 

Grupa Żywiec to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4500 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje 26 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno
z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl

*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego
na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Dodaj swój komentarz


E-mail (wymagany, nie publikowany)

Zobacz wszystkie wywiady ›